Sirpa esittäytyy

Täällä Hay Day:ta pelaavat voivat esitellä itsensä muille pelaajille.

Valvojat: Siru84, Marko

Sirpa esittäytyy

ViestiKirjoittaja sojala » 13 Huhti 2020, 19:18

1. Olen Sirpa 61-vuotias, asun Liedossa Turun kupeessa.

2. Olen pelanut 2015 syksystä asti. Pääfarmini on Inkilänhovi.

3.Aika pian aloitettuani pelaamisen perustin apufarmin Tuulensuu, joka on tasolla 71. Hay Day Suomen ansiosta sain selville sen, että samalla laitteella voi pelata useita farmeja, jos kirjautuu Supercelliin. Päätin tällä viikolla perustaa uusia apufarmeja. Maaninka on tasolla 13, Sokerimylly sekä Meijeri ovat tasolla 9.

4. Kilpaileminen on hauskinta.Tykkään, kun on tullut erilaisia kilpailuja, ettei aina samaa. Mestariliigassa kilpailemme ja pokaalejakin on saatu. Mutta tykkään myös ylipäänsä hoitaa farmia, kilpaileminen on extra-bonus pelissä.

5. Inkilänhovi on tasolla 103.

6. Inkilänhovi lato 2950 ja siilo 1850
Tuulensuu lato 1500 ja siilo 1050
Maaninka lato 250 ja siilo 125
Sokerimylly lato 175 ja siilo 100.
Meijeri lato 200 ja siilo 100

7. Olen ostanut pääfarmille, mutta muilla pelaan ilman osto-timantteja.

8. Timantteja on pääfarmilla 2351

9. Kiihdyttimiä on 5

10. Osallistun pääfarmilla derbyyn. Joskus satunnaisesti Tuulensuu on myös mukana.

11. Mukavin kilpailu... En osaa sanoa. Tykkään monista.

12. En ole saanut uusia ystäviä, mutta ystäviä hakemaan en ole peliin tullut. Pelaamisen alussa tutustuin saman ikäiseen naiseen ja perustimme yhdessä naapuruston, mutta hän joutui lopettamaan pelaamisen. Se jäi valitettavasti siihen.

13. Aika ei riitä muuhun pelaamiseen, mutta satunnaisesti Homeskapes peliä.

14. Harrastan pelargoneja. Inkilänhovi, Tuulensuu ja Maaninka ovat vanhoja suomalaisia pelargoneja.:D
sojala
Uusi
Uusi
 
Viestit: 1
Liittynyt: 12 Huhti 2020, 15:14

Paluu Pelaajat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron